MZ/X azt szeretné megtudni a T-Mobile/Telekom ügyfélszolgálatától, hogy miért kellell rongyosra beszélni a száját és vásárlók könyvével fenyegetőznie ahhoz, hogy adjanak egy legalább smsezni/telefonálni képes cserekészüléket? Tisztelt T-Mobile Ugyfelszolgalat! Eloszor is elnezest kerek az ekezetek hianyaert,de nem magyar nyelvu billentyuzettel irok. A gyorsabb ugyintezes erdekeben leirom az azonositasomhoz szukseges adatokat. 2 telefonszam is van az en nevemen,egyiket a parom hasznalja amikor nem kulfoldon tartozkodik,a masikat en. A mai napon elromlottt az Alcatel OT 995 keszulekem, es igy bementem a hozzam kozelebb eso Telekom uzletbe. (Ami a Blaha Lujza teri plazaban talalhato.) A telefonom a helyszinen is produkalta a hibat,es ezt szo nelkul be is vettek. Szoban tajekoztatott Istvan nevu kollegajuk, hogy 15 nap a csere ideje, SMSt fognak kuldeni a szamomra,mehetek is. Jeleztem, hogy irasos dokumentaciot a szervizbe kuldesrol szeretnek kapni es erdeklodtem,hogy cseretelefont kerhetek-e a szerviz idotartama alatt? Mondta,hogy irasos dokumentaciot nem tud adni, es cseretelefont sem,mert mindet kiadtak, meg amugy is a T-Mobile akcioja a cseretelefon biztositasa. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.