Panniéknál kis híján kikötötték a gázt, mert a Tigáz rendszere azt hallucinálta, hogy tartozásuk van, pedig csak augusztusra könyvelték a júliusi befizetést. Amin végül kibukott, az a jó ügyfélszolgálatos-rossz ügyfélszolgálatos játék: az egyik azt mondta, hogy nincs tartozásuk és leállítják a folyamatot, a következő szerint azonnal be kell fizetniük egyben a fennmaradt törlesztőrészleteket: Ismét hozzád fordulok, bár a problémánk elvileg már megoldódott (igaz, elvileg már tavaly is...), mégis talán jobb, ha mindenki tudja, mire számítson a becsületes közműfizető, ha a szolgáltató rendszere önálló életre kel. A Tigázzal gyűlt meg a bajunk, méghozzá olyan csúnyán, hogy ugyan jól jöttünk ki belőle, mégis vizsgálatot fogunk kérni az ügyben. Előre szólok, hogy hosszú lesz. Történt, hogy télen a padlófűtés meghibásodása miatt a fűtés két hónapig maximumon ment az üres házunkban, júliusban pedig, ahogy számítottunk is rá, kijött egy horribilis éves elszámoló számla. (Megemeltettük mi az átalányt, de már késő volt, esélytelen volt nullára kijönnünk júliusig.) Semmi gond nem volt, kértük a részletfizetést, szó nélkül belementek, el is kezdtük fizetni. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Nakimaga
Ne feledje senki,hogy a szolgáltatók,minimálbéren,közmunkát végző embereket alkalmaznak ,de ezek munkáját senki nem ellenőrzi !!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.