Bár saját bevallásuk szerint a nagy árérzékenység jellemző a magyar vásárlókra, egy friss felmérés szerint mindössze egynegyedük választja valóban a legolcsóbb árucikket szinte minden termékkategóriában. Az aktív vásárlói réteg többsége a megszokott márka mellett dönt, míg 43 százaléka a kedvezmények hatására a tervezettnél több termékkel érkezik a pénztárhoz.

Forrás: Életforma
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.