A világ legnagyobb luxuskonszernje és a világ legnagyobb keresője nem ma kezdte a háborút, amiben az a legszebb, hogy a casus beli mindkét oldalról közvetett. Az LVMH azért rágott be még évekkel ezelőtt a Google-re, mivel az a megfelelő – nem különösebben nehezen kitalálható – kulcsszavakkal olyan oldalara irányít, ahol hamis termékeket vásárolhatnak a gyanútlan internetezők. A franciák szerint ezzel erősen megsértették jogaikat, némi egyeztetési próbálkozást követően ezért perelték be a Google-t – tíz évvel ezelőtt. [...] Bővebben!
Forrás:
Burzsuj
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás