Árpa Attila azt mondja az Argo 2. népszerűsítésénél a szájpropaganda a legnagyobb erő: Ha valaki látta a filmet, és elmondja a munkahelyén, vagy a baráti körében, hogy nézzétek meg, mert ez egy jó film, annál értékesebb reklám nincs. A legtöbb marketing fogást a néző ma már átlátja, és rájön, hogy ez csak egy újabb trükk, hogy be akarjon csábítani. Ezek ma már inkább az ellenkező hatást váltják ki. Az Attilával készült teljes riport megtekinthető.

Forrás: sztarportre.hu
Feltöltő: Maralex
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.