Tényleg régen túl vagyunk már azon, hogy influencerek mások termékeit mutogatják mosolyogva a műsoraikban.

Új himnuszt kapott Zsozeatya energiaitala – Merre tart az influencer marketing?

De kik is azok az influencerek? 

Az influencerek olyan emberek, akik egy méretes követőbázist gyűjtöttek maguk köré az interneten. Az influencer magyarra fordítva „befolyásolót” jelent, ami nem véletlen, hiszen az influencereknek hatalmukban áll befolyásolni követőik véleményeit és vásárlási döntéseit. Ez az influencer marketing alapja.

Az influencerek ezt a figyelmet és bizalmat egy bizonyos szakterületben megszerzett tudásukkal érdemelték ki. Ezek a befolyásos személyek általában ezzel a területtel foglalkoznak, követőik pedig olyan emberek, akik e terület iránt érdeklődnek.

Zsozeatya arat a saját energiaitalával, nemrég marketing díjat is nyert az NBER, és a vonat robog tovább, itt a közös dal, amiben Killakikitt tolja Zsozeatyával. A dal apropója, hogy jön az új íz.

Ám, mégis, hogy lehet az, hogy egy internetes személyiség, egy új branddel akar hódítani a piacon? Erről már a Leet is megkérdezte.

Hatalmas energiaital fogyasztó vagyok, tehát szeretem. Otthon is vagyok a témában, rengeteg munka előzte meg a megszületését. Remélem az emberek is szeretni fogják, egy hatalmas álom, hogy a kezembe foghassam és fogyaszthassam.

- mondta el, és hozzátette, hogy minden tekintetben tökéletes energiaitalról beszélünk. A véleménye szerint ez fontos, hiszen ez az általa választott íz és méret, az volt a cél, hogy számára tökéletes legyen.

Aztán remélhetőleg a fogyasztóknak ugyanolyan ízlése van, mint nekem. Legalábbis nagyon remélem. 

- tette hozzá.

Az ital most is rendelhető. Új himnuszt kapott Zsozeatya energiaitala – Merre tart az influencer marketing?

A Killakikitt formáció még 2007-ben jött létre, miután Aza és Tirpa elhagyták a WaccuumAirs-t és létrehozták a saját kiadójukat, a ScarcityBp-t. Ezen kiadó zászlaja alatt született meg az ötlet Aza fejében, hogy mi lenne, ha a kiadón belül egy saját rap csapatot is alapítana.

Most, 2022-ben a páros tovább lépett és egyedi dallal szállt be az NBER márka és az energydrink mellé.

Az NBER hivatalos dala ráadásul egy menő hivatalos klipet is kapott, sőt Zsozeatya is rappel.

A klipben persze Zsozeatya, AZA és Tirpa a főszereplők, de feltűnik benne két NBER partner is, Sütő Karcsy és Makovics Tina. D

De mi az oka ennek az erős online jelenlétnek? Erre keressük a választ a videó után!

Mindez itt nézhető, hallható:

Már egy TikTok trend is elindult, Makovics Tina, Sütő Karcsy és Lil G vel.  

Mint itt is látszik, a TikTok egy kiváló marketing eszköz a fiatalabb generációk eléréséhez, a márkaismertség növeléséhez. Alacsony konkurens reklámzajban van lehetőség itt megjelenni. Ám eredményességének az az oka, hogy szemben más oldalakkal, A felhasználók túlnyomó többsége (81%) hanggal együtt használja a platformot, és átlagosan 85 percet tölt fenn egy nap. A mobilos megjelenítés egész képernyős, így a figyelem nem oszlik meg.

Mivel az influencer marketing azonosítja az influencereket, vagyis azokat a személyeket, akik befolyást gyakorolhatnak a potenciális vevőkre, és a marketingtevékenységeket köréjük szervezi, így a saját márka népszerűsítése kézenfekvő.

Ám az így létrehozott befolyásoló tartalom, vagy egy eljátszott potenciális vevő szerepébe bújtatja a véleményformálót, aki bemutatja a terméket.

Azonban ha a saját terméket reklámozza, akkor nincs eljátszott potenciális vevő, hanem egy önmarketing történik meg ezzel a hibrid kommunikációval. Az, hogy ez mennyire eredményes, azt jól reprezentálja a már említett helyzet, hogy marketing gyémánt díjas lett a LEET GAMING Kft.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.