Új pólódivat tört be a sztárok világába, énekesek, színésznők, sportolók érzik úgy, hogy A lot to say márkával kifejezhetik a környezetvédelem fontosságáért vívott harc támogatását. Alison Stanich Power és Jennifer Stanich-Banmiller az alapítói a márkának, mindketten a reklám világából érkeztek, és ebbéli tapasztalataikat ültetik át a divatba. Tudják, mekkora ereje lehet a szavaknak, így pólóikon rövid, a környezetszennyezést vagy a környezetvédelmet röviden és tömören taglaló jegyzeteket helyeznek el. Az évek során folyamatosan ért bennük az elhatározás, hogy belevágnak, a reklámtól ugyan nem idegen, ám mégis különböző, más szakmai kihívásokat támasztó világba, mint mondták, nemcsak számukra inspiráló munkára vágytak, hanem olyanra, amely valamilyen formában másokat is megérint és belekapcsol a folyamatokba.

Feltöltő: jtamas
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.