Lezárult a „Vedd komolyan” környezettudatos kampány. A Calgonit és a Bosch által szeptemberben indított kezdeményezés célja elsősorban annak szemléltetése volt – köztéri számláló segítségével –, hogy a kézi és gépi mosogatás között igen jelentős víz- és energiafogyasztásbeli különbség lehetséges, továbbá – mosogatógép használatával – idő és pénz spórolható meg.

Forrás: bellacafe.hu
Feltöltő: BellaCafe
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.