Hosszas tanakodás után az Európai Parlament megszavazta az intelligens közlekedési rendszerekre vonatkozó új keretszabályozást, ami ugyan még korlátozza az új technológiák teljes körű alkalmazhatóságát, de néhány főbb területen (forgalmi és utastájékoztatás, e-segélyhívó rendszerek, intelligens tehergépkocsi-parkolók) már szabad utat enged a fejlesztőknek.

Forrás: autopult.hu
Feltöltő: AutoNews
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
rsara85
Nekem kevésbé tetszik, hogy kiveszik a kezemből az irányítást. Nem akarom, hogy az autó nélkülem kormányozzon!
bmw-fan
@rsara85: Nem cél, hogy felülbíráljanak, csak akkor avatkoznak be kárenyhítésre, mikor neked már biztos nem lenne esélyed javítani.
Faster911
@bmw-fan: Ennek az időpontját azért nem lehet egyszerű megállapítani.
bmw-fan
@Faster911: meg lehet becsülni az akadály előtti távolság, sebesség, várható féktávolság és a kormány elfordulási szögének függvényében. Meg még néhány paraméter, szép kis algoritmusa van. :-)
rsara85
Wow, ez irtó tudományosan hangzott. Csak nem szakértő?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.