Rendkívüli sajtótájékoztatót tart ma az Apple Inc., ahol a várakozások szerint arról ad számot, miként akarja orvosolni az iPhone 4 vételi hibáját. Az okostelefon-család legújabb tagja június 24-én került a boltokba, és három nap alatt 1,7 milliót adtak el belőle. A vásárlók egy része azonban arra panaszkodik, hogy a telefon bizonyos esetekben elveszti a kapcsolatot a bázisállomással, azaz megszakad a hívásuk, és a hibát igazolták az egyik legbefolyásosabb amerikai fogyasztóvédelmi szervezet, a Consumer Report tesztjei is (Napi, 2010. július 14.). Egy tegnapi sajtóinformáció szerint az Apple egyik mérnöke már a fejlesztés időszakában figyelmeztette a cég vezetését, hogy gondok lehetnek az iPhone újratervezett antennájával. A Bloombergnek nyilatkozó szakértők szerint visszavetheti a telefon értékesítését és jóvátehetetlen kárt okozhat az Apple imázsának, ha nem vállalja nyilvánosan a felelősséget a hibáért. Találgatások szerint a vállalat két dolgot tehet: vagy ingyen ad minden iPhone 4-hez egy tokot, ami elfedi a kritikus antennaszakaszt, vagy visszahívja a csaknem kétmillió eladott készüléket javításra. Utóbbi becslések szerint 1,5 milliárd dollárjába kerülhet a cégnek.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.