A Cisco egyik routerének piacra történő bevezetése során több mint 100 ezer dollárt takarított meg azzal, hogy a hagyományos termékbevezetési procedúra helyett új – kizárólag online – alapokra helyezte a termékbevezetés marketing-PR folyamatát. E Cisco kampány során 1/6-odára csökkent a projektköltség a hagyományos termékbevezetés költségeihez képest; 9000 résztvevő vett részt az online termékbemutatókon, azaz 90-szer (!) többen, mint azelőtt; valamint közel háromszor annyi sajtócikk jelent meg, mint a termékbevezetések során bevetett hagyományos módszerek alkalmazása során.

Feltöltő: Gárdos Attila
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.