Korábban főleg információtechnológiai (it) biztonságra, ma már inkább eladásösztönzéshez kapcsolódó informatikai rendszerek fejlesztésére költenének a nagy magyarországi gazdálkodó szervezetek - derül ki az IFUA Horváth & Partners és a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásából. Amíg a korábbi, 2007-2008-as kutatás során a megkérdezett vállalatok és intézmények nagy többsége a "belső" vonatkozású informatikai célokat emelte ki, ma a válaszadók egyharmada már a "külső" informatika, vagyis az ügyfélkapcsolatmenedzsment (CRM)-rendszerek és a velük szorosan összefüggő e-megoldások fejlesztésére fokuszál, az it-biztonságot pedig már csak 16 százalékuk tartja fontosnak a korábbi 53 helyett. A CRM informatikájának három egymásra épülő komponense van: az ügyféllel való kommunikáció, az ügyféllel kapcsolatos történések rögzítése, valamint az ügyféladatok elemzése. Ezek közül most a kommunikáció és az elemzés került a középpontba. Az előbbi azért, hogy új csatornákon (mobiltelefon, internet) is meg lehessen szólítani az ügyfelet, az utóbbi pedig az eredményes befolyásolás érdekében - mondta Drótos György, az IFUA partnere. Az elemzési célú CRM-megoldások mellett szól az is, hogy ezek akár fél-egy év alatt is megtérülnek.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.