A két fő esélyes, az Audi és a Peugeot után az Aston Martin is bemutatta új versenygépét, az AMR-One típusjelű konstrukciót, amellyel harcba szállnak a Le Mans-i 24 órás összecsapáson, valamint más hosszú távú versenyeken. Az új LMP1-es a korábbi Lola-konstrukciót váltja fel és a brit márka gyári csapata – amelyet a Prordive működtet – minden tekintetben szembe megy az Audival és a Peugeot-val: az AMR-One a másik két márka járgányával ellentétben nyitott, ráadásul míg azok turbódízelek, addig az új Astont kétliteres, soros, hathengeres, benzines turbómotor hajtja. Mint azt George Howard-Chappell csapatfőnök kifejtette: annak fényében döntöttek a benzinmotor mellett, hogy a Le Man-i 24 órást szervező ACO garanciát vállalt a benzines és a dízel hajtóművek közötti erőkülönbség kiegyenlítésére. Az újdonságból a következő két évben összesen hat darabot készítenek a gyári csapat, ügyfelek és gyűjtők számára, ráadásul ötnek már gazdája is van. Az autó a sebringi viadalon már ebben a hónapban rajthoz áll. A csapat a Le Mans-i viadalon két egységet állít hadrendbe: az egyik AMR-One-t az Adrian Fernandez, Harold Primat és Andy Meyrick alkotta trió vezetheti, míg a másikon Darren Turner és Stefan Mucke osztozkodhat egy egyelőre meg nem nevezett csapattárssal.

Forrás: automenedzser.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.