Az idei Sziget fesztiválra készített mobil alkalmazás fejlesztői kerestek meg (Canecom), érdekelnek-e minket az app statisztikái. Mivel ritkán kapunk képet a hazai piac számairól, a válaszunk egy határozott igen volt. Persze a Sziget mobil appot nemcsak a magyar felhasználók használták, mindenesetre érdekes számok jöttek ki:Az esemény alatt, a napi közel 10 000 látogató mintegy 550 000 oldalt tekintett meg. A legtöbben Magyarországról és Hollandiából használták a szolgáltatást, de voltak látogatók Dél-Afrikától Bahreinig, de még az egzotikus Isle of Man szigetéről is böngészték az eseményeket. A szolgáltatás 66 különböző ország fesztiválozóinak könnyítette meg a napjait a Szigeten. Az okostelefonok versenyében szinte holtverseny alakult ki, az iPhone alkalmazás közel 36. 000, míg az Android alkalmazás 35. 000 összesített napi egyedi látogatóval zárta a fesztivált. Az alkalmazás elkészítésének különlegessége, egy egyedi, könnyen alkalmazható mobil tartalomszolgáltató rendszer, a Mobile Essence alkalmazása, mellyel a megrendelő gyorsan, programozási ismeret nélkül módosíthatja, töltheti fel a tartalmat. Azt hiszem, ezt nevezik sikeres alkalmazásnak.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.