A Santa Fe blue hibrid megtartja a normál Santa Fe formatervezését és dinamikus jellemzőit, ám a motortérben teljesen más technika működik. A Hyundai mérnökei olyan saját, párhuzamos hibridrendszert fejlesztettek ki, amely ötvözi az erős, de takarékos, hatfokozatú automatikus váltóműhöz csatlakozó, 2,4 literes Theta benzinmotort és egy 41 lóerős villanymotort annak érdekében, hogy maximalizálja a gazdaságosságot és minimalizálja a CO2 emissziót. Ez a saját fejlesztésű, párhuzamos hibridrendszer

Forrás: ma.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.