Nyilván az első széria minden termékből tartogat meglepetéseket, és miért pont a 4S lenne kivétel? Ráadásul a már eladott milliós darabszámhoz képest nincs is feltűnően sok panasz, de azért érdemes összeszedni, hogy mik a jellegzetes hibák, csak hogy tudjátok, mire lehet számítani. Az egyik a sárga kijelző, ezt mindegyik iOS-eszköz eljátssza a startkor. Szerencsére múló hibáról van szó, egyszerűen még nem száradt meg tökéletesen a ragasztó a kijelző mögött, de a sárgaság elvileg 1-2 hét alatt elmúlik. Mások meglepően lassú 3G-s sebességre panaszkodnak a Sprint hálózatán, miközben elvileg az a leggyorsabb az Egyesült Államokban. Vizsgálják az ügyet, minket azonban ez kevéssé érint. A harmadik probléma már érdekesebb: állítólag a 4S akkumulátora hajlamos néhány óra standby-ba is lemerülni. Egyébként eleve 300-ról 200 órára csökkent a készenléti üzemmód, de ez még nem magyarázza a változást, ami csak néhány vásárlót érint. Mások nagy alapzajra panaszkodnak a fülhallgató csatlakoztatása után, vannak kifagyott képernyők és persze mikrofonhibák is. De nyugalom, mindez a több millió eladott készülékhez képest nem vészesen sok hiba.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.