A kaliforniai cég egyre több energiát fektet az ázsiai országba, korábban már a vállalatvezetés is tett utalást arra, hogy bár brutális növekedésen vannak túl, ez semmi ahhoz képest, amire a következő években Kínában lehet számítani. Lássuk a mostani helyzetet: a szeptemberrel záródó negyedévben minden hatodik dollár már a kínaiaktól érkezett. A Hong-Kong-i iPhone 4S-készletek tíz perc alatt fogytak el erőrendelésben. Az iPad messze a legnépszerűbb tablet az országban. A közeljövőben 25 új Apple Store nyílik. És az 1553 kínai megkérdezésével végzett felmérés alapján ezek a boltok tele lesznek vásárlókkal. A Fortune kutatásából ugyanis kiderült, hogy az ázsiai ország fizetőképes rétege mindennél jobban vágyik az Apple termékekre. Jelenleg öt százalékos a Mac piaci részesedése, ez azonban pillanatokon belül 21 százalékosra nőhet a felmérés szerint, amivel már majdnem pariban lenne a népi hős Lenovóval. Asztali gépek közt most egy százalékon álla a márka, ebből lehet 9 százalék. Az eladásokat azonban sokkal inkább a hordozható gépek határozzák meg, ezen a piacon az Apple súlya 5-ről 22 százalékosra nőhet. Az iPad meg megmarad a legnépszerűbb tabletnek, a jelenlegi 65 százalékos részesedésből 68 százalékra nőve, elsősorban a Lenovo rovására. Figyeljük meg: ha a számok valóban így alakulnak, a kínai lesz a legfontosabb piac az Apple-nek az amerikai mellett, a stagnáló Európa harmadik helyre szorul vissza.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.