Javában zajlik a 2012-es CES, és noha az Apple idén sincs a kiállítók között, számos standon feltűnnek a termékeik. És hát a vezetők is nyilván tiszteletüket teszik, Greg Joswiakot, az iOS termékmarketingért felelős vezetőjét már látták a Sony pultjánál nézelődni. A legérdekesebb, Apple-lel összefüggő terméket egy kancsó víz segítségével mutatták be, a Liquipel ugyanis láthatatlan vízálló iPhone-tokot fejlesztett ki. És így működik: Az eddigi, rakétasiló nagyságú vízálló tokokkal szemben ez a megoldás nanoméretű, a telefonunkat el kell küldeni a Liquipelnek, hogy felvigyék a szabad szemmel alig látható esőköpenyt 59 dollárért. A HzO is bemutatott hasonló megoldást, de itt még láthatatlan burokról sem volt szó, a telefont belülről, a nyílásoknál látták el vízálló réteggel, "molekuláris szinten". Ez azonban nem egy olyan védelem, amit akárki megvásárolhat, ezt a technológiát lincencelésre ajánlják fel olyan cégeknek, mint például az Apple. Akiknek előbb tutibiztosnak kellene lennie benne, hogy hibátlanul és 100 százalékosan működik a dolog, mielőtt egy ilyenre vetemedne - a 99 százalék itt nem elég jó. Szóval megkérem szépen innen is az Apple CEO-kat, hogy ezek felé a standok felé látogassanak, mert a vizesedést/párásodást jelző indikátorok gyakori elszíneződése nem feltétlenül arra utal, hogy a felhasználó nem jól tartja. Vihessük már be nyugodt szívvel a telefont a párás fürdőszoba is. Kösz előre is.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.