Vajon hogyan használják munkakeresésre a közösségi hálózatokat a különböző generációk? Erre a kérdésre kereste a választ a Millennial Branding and Beyond.com. A közösségi hálózatok használatának szempontjából az Y generáció, vagyis a 18–29 éves korosztály számít vezető nagyhatalomnak. Ez a generáció rengeteg időt tölt a közösségi oldalakon, de vajon az X generációhoz vagy a Baby Boomerekhez képest milyen mértékben használják többet vagy kevesebbet munkakeresés céljából ezeket az oldalakat?

Forrás: mno.hu
Feltöltő: Pilóta
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.