Egy négyzetlábon 6050, tehát egy négyzetméteren több, mint 60 ezer dolláros forgalom volt az elmúlt időszakban az Apple Store-okban a Retail Sails kutatása szerint, amivel a kaliforniai cég toronymagasan vezeti az amerikai piacot. Olyannyira, hogy a második helyezett Tiffany & Co. épp csak feleakkora bevételt bírt összekaparni, persze még így is 30 ezer dolláros, 6,7 millió forintos bevételről van szó négyzetméterenként. A mezőny többi része ruha-, óra-, matrac-, táska-, ékszer-, és óramárkákból áll, sőt, van egy élelmiszeripari cég is a tizedik helyen. Viszont a toplista, tehát a legjobbak utolsó öt helyezettje együtt hoz csak annyit, mint az Apple Store-ok önmagukban. És ebbe akart belepiszkálni John Browett, mert kevésnek találta a hasznot. Ki is rúgták jól.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.