Az elmúlt két-három évben hozzászokhattunk ahhoz, hogy a különböző hordozható eszközök, különösen pedig a táblák és az okostelefonok, átvették a vezető szerepet mind a híradásokban, mind pedig a piacon, a jelek szerint azonban a gyártók egy harmadik kategóriát vezetnének be, amely hasonló magasságokat érhet el. Az úgynevezett smartwatch, vagyis okosóra lehet a következő slágertermék, már amennyiben a felhasználók valóban igényt tartanak majd rá - eddig úgy tűnik, hogy keveseket sikerült meggyőzni ennek értelméről.

Forrás: SG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.