A San Jose-i bíróságon egy Debra Hilton nevű iPhone-tulajdonos perelte be a céget, mert szerinte az Apple tudatosan adta el az iPhone 4-et hibás power gombbal. A beadvány szerint a vállalat tudott a problémáról, mégsem tett semmit. A power gomb a készüléken található kevés fizikai kapcsolók egyike, és a felperes szerint tönkre is megy, sokszor nem sokkal az egy éves garanciaidő lejárta után. A dokumentum szerint a hibát egy kábel okozza, emiatt kell kicsengetni 150 dollárt a javításra annak, aki jól megszívja. Több ezer frusztrált vásárlót említenek, akik egyébként az Apple fórumain is panaszkodnak. Debra Hilton kompenzációt kér az Apple-től, kárainak és költségeinek megtérítését és annak a biztosítását, hogy többé ilyen ne fordulhasson elő. Várjuk az Apple válaszát. A beadvány itt olvasható.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.