Ha a BMW számára a legkevésbé sem, a sportos modellek gyártására szakosodott M-divíziónál ismeretlen fogalomnak tűnik a mindenen eluralkodó pénzügyi-gazdasági válság. Miközben a hanyatló kereslet miatt sorra érkeznek a gyárbezárásokról szóló hírek, az M-csoport szédületes növekedésről számolt be: az év első 11 hónapjában ötven százalékkal több autót adtak el, mint tavaly. Januártól novemberig 22 340 darab M jelölésű BMW kelt el világszerte, szemben a tavalyi első tizenegy hónap 14 092 autójával. Egyedül idén novemberben, a már kiterebélyesedett válságban 1900 autó talált gazdára, leginkább a kupé és kabrió kivitelben is elérhető M3-nak köszönhetően.
Forrás:
autoblog.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás