Egyedülálló reklámkampányt kap az X-Men: Az első folytatása. Az Empire filmes magazin lehet, hogy új rekordot dönt legújabb számával, ugyanis az, a 20th Century Fox stúdióval kötött szerződés értelmében 25 különféle X-Menes borítóval fog megjelenni, természetesen az X-Men - Az eljövendő múlt napjai (X-Men: Days of Future Past) című képregény-adaptációt reklámozandó. Rajongó legyen a talpán, aki a példányonként hat dollárért árult magazin minden borítóját begyűjti magának. A 25 borítóból egyelőre még nem került fel a netre az összes, de a fent láthatókon kívül még itt lehet 20-at megnézni (a képek folyamatosan frissülnek). A film amerikai premierjére május 23-án fog sor kerülni, s sokan abban reménykednek, hogy Bryan Singer, rendező visszatérésével ismét bevételi tényezők lehetnek a mutánsok. Annak idején az első X-Men-trilógia jól teljesített, de a későbbi filmek, akár a Farkas-epizódok, akár az X-Men: Az elsők kifejezetten csalódást okoztak bevétel tekintetében - főleg Amerikában. Azonban a Farkas-részek és Az elsők között a nagy különbség az volt, hogy utóbbit a kritikusok elég jól fogadták, a nézők is inkább jó véleménnyel voltak a filmről, így talán Az eljövendő múlt napjainak teljesítménye felülmúlhatja elődjéét.

Forrás: SG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.