Mike Matas, a Facebook terméktervezője beszélt a Verge-nek a február 3-án érkező appról. A feed ugyanaz, mint a normál Facebook nyitóoldalon, csak a reprezentáció más.  Full screen képek, sok swipe és flip. Újságos élmény a mobilon. Igen, épp mint a Flipboard. Ezért kicsit vicces, hogy ez a Facebook Creative Lab első publikussá váló műhelymunkája. Az biztos, hogy inkább üzleti oldalon merész lépés. Márcsak azért is, mert a Paper egyértelműen abba az irányba viszi a Facebook felhasználóit, hogy lehetőleg még többet tartózkodjanak a Facebookon belül. És minél kevesebbszer látogassanak el a linkeken keresztül más oldalakra. Más kérdés, hogy ha médiacég lennék, biztosan nem engedném be ide a tartalmamat egy az egyben.  A jó hír viszont, hogy a Facebooknál is érzik, hogy a Twitter és a Facebook News Feed bizonyos szempontból nagyon hatékonytalan tartalomkínálás: túlságosan gyorsan pörögnek le a tartalmak. Igazából a Facebookon megforduló tartalomnak csak egy apró szeletével találkozunk. És ez alapvetően felhasználói felület probléma.  Matasék a lassú dizájn filozófiát magukévá téve most azt a világot akarják egy kicsit becsempészni a mobilra, amit a Flipboard már behozott: a kiállításon képek előtt egy-egy percet merengő, komótosabb tartalomfogyasztást. 

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.