Az internetes kiskereskedelemben minden negyedik vásárlás akad el amiatt, hogy a vásárlóknak nincs elegendő információjuk a termékről, valamint hogy az értékesítési felület használata nem elég egyértelmű.

Forrás: SG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

advocat
Igen! Jártam így. Nem tudtam elhozni a megreendelt árut, mert nem tudták a bankkártyát elfogadni. Magyarán, nem volt termináljuk. Én a legközelebbi ATM-nél meg téves számot ütöttem. Több kártyám van. És nem kísérleteztem, mert még egy hiba és bevonja a kártyát. Viszont rendszeresen érdeklődenk, hogy a kiszolgálással elégedett vagyok-e? Hát nem volt.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.