Szeged és Algyő között kellenek az új sínek, a Hódmezővásárhelyig tartó szakasz már megépült, ott beváltak a használtak. Többe fog kerülni, de a tervezett keretet nem fogják túllépni. Véletlenül derült ki a drágulás, a Szeged-Hódmezővásárhely közötti vágányzár meghosszabbítására kérdezett rá a szegeder.hu. Ezen a szakaszon ugyanis tavaly április óta pótlóbuszok járnak az építkezés miatt, a lezárást eredetileg az idén, április 25-én oldották volna fel, ez nem történt meg, ezért kereste meg a szegedi portál a MÁV Zrt sajtóosztályát. Innen azt a választ kapták, hogy az év végéig még dolgoznak a vasúti pályán, mivel kiderült, hogy a Szeged-Algyő szakaszon mégis új síneket fognak beépíteni a tervezett használt sínek helyett.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
ami sokat, nagyon sokat elárul
„új sínek beépítésével kapcsolatos vállalkozói díj növelése nem éri el a teljes beruházási költség 2%-át” olvasható abban az anyagban, amit NIF Zrt válaszolt arra a kérdésre, amit „Megkerestük a NIF Zrt-t és Lázár Jánost, a beruházás biztosát azzal, hogy mennyivel fog többe kerülni ezzel a Hódmezővásárhely és Szeged között épülő mintaprojekt.” intézett a hvg.hu.
Erre azért került sor, mert kiderült, hogy „a szakaszon, ami a beruházással érintett vonal nagyjából felét jelenti, magasabb műszaki tartalom beépítése mellett döntöttek”! „a Szeged-Algyő szakaszon mégis új síneket fognak beépíteni a tervezett használt sínek helyett.”!
Innen tényleg csak elemi számtan: hogy lehet a fél-távra vonatkozó jelentős emelkedés, csupán a teljes költség 2%-a???
Ja mert Jankóék visszafogták magukat s nem emelték a nekik járó sápot arányosan! =))
Remélem a különbözetet ami nem 2 % hanem legalább 30 % vagy több a lézerpiszkosszarjankó fogja fizetni az elmebajos kitalációjára, természetesen SAJÁT ZSEBBŐL !!!