Háromszorosára nőtt a MediaMarkt Magyarország webáruházának forgalma az ideiglenes boltzár első hetében az előző hetekhez képest – közölte az áruházlánc pénteken az MTI-vel.
Fotó:Pixabay
A közleményben felidézték, hogy a vállalat a kormánydöntésnek megfelelően március 8-tól átmenetileg zárva tartja áruházait és a vásárlókat webáruházán keresztül szolgálja ki.
Mint írták,
a szigorítás bejelentésének hatására már a zárást megelőző hétvégén jelentősen emelkedett a forgalom az áruházakban, de az online felület látogatottsága is 74 százalékkal nőtt az előző év azonos hétvégéjéhez képest.
A bezárás első hetében 70 százalékkal magasabb online látogatószámot regisztrált a MediaMarkt a tavalyi azonos időszakhoz képest.
Az adatok szerint a boltzár előtti hétvégén, illetve az első héten a MediaMarkt webáruházában vásárolt top termékek listáján
a notebookok és kiegészítők – fülhallgatók, nyomtatók, webkamerák – voltak,
emellett
a játékkonzolok, a szoftverek is a legnépszerűbb árucikkek közé kerültek.
A listát még kiegészítették az okostévék a bezárás első hetében, de háztartási nagygépekből is körülbelül háromszoros rendelésmennyiség érkezett a korábbi hetekhez képest – közölte az áruházlánc.
Forrás:MTI
Címlapkép:Pixabay
Új hozzászólás