Több mint 600 millió forintot tapsolt el a magyar politika az elmúlt egy hónapban reklámra csak Facebookon és YouTube-on. Dübörög a propaganda, harsognak a lejárató kampányok, dől a pénz, de az Állami Számvevőszék szemérmesen félrenéz.

(Forrás: telex.hu, RonaGyuri által)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Dehogy is nem indult, sőt ő volt a főszereplő

telex.hu: „Az költötte a legtöbbet közösségi médiás hirdetésre az előválasztási kampányban, aki nem is indul rajta”

Mottó: a főoldali lead felér egy verssel
„Dübörög a propaganda,
harsognak a lejárató kampányok,
dől a pénz,
de az Állami Számvevőszék szemérmesen félrenéz.”

A cikk felveti „Soha nem látott mennyiségben árasztották el ugyanis a politikai hirdetések a közösségi médiát, gyakorlatilag lehetetlen mostanában úgy kinyitni a Facebookot vagy a YouTube-ot, hogy ne zúduljon ránk cunamiként egy csomó politikai üzenet, reklám, szavazásra buzdító vagy éppen lejárató kampány”,
majd megjegyzi, hogy a közelmúltban „ nyilvánossá tették, milyen politikai-közéleti témájú hirdetésért ki fizet neki, mennyit, és azért cserébe milyen elérést kap.”!
Aztán rácsodálkozik az eredményre. Pedig nem kéne:
nem csak azért, mert nekik van a legtöbb pénzük,
nem csak azért, mert szeretnek mindenbe beleszólni,
nem csak azért, mert ezzel is megpróbálják alakítani a helyzetet.
Meglátásom szerint az ő „lelkükben” kiemelt helyet foglal el az ádáz egyikezet: ŐK KELL URALJÁK A KÖZBESZÉDET!!! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.