A magyar iskolák két részre szakadtak, egy kisebbségük a finnországi szinten teljesít, míg nagy többségük szintje a harmadik világ színvonalához hasonlítható. Az elmúlt 12 évben működtetett centralizált irányítás rossz - derül ki az oktatáskutató szavaiból.

Forrás: napi.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
"A szakértő szerint az oktatás központosított irányításának bevezetése nem javított az oktatás minőségén. A központosított kormányzás logisztikai problémák megoldásában lehet hogy hatékony, de az olyan bonyolult közszolgáltatói rendszerek kormányzásában, mint az oktatás, kontraproduktív. Ráadásul az oktatási rendszerek bonyolultsága folyamatosan növekszik. Vagyis akkor működtethetők jól az oktatás ügyei, ha a kormányzat minél kevésbé akar standardizálni, ha indirekt eszközökkel befolyásolja a szereplők viselkedését annak érdekében, hogy az általános elfogadott közös alapelvek, például az integráció, esélyegyenlőség érvényesülni tudjanak a rendszerben."
bölcs gondolatok úgy általában azonban Orbániában, ami szerves utódja a kádári legvidámabb barakknak (a proletár diktatúrában a parasztság szövetséges volt, de náluk már az uralkodó réteg) nagyon mások a hangsúlyok és a célok!!! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.