A teljesítmény alapú besorolást az indokolja, hogy egyre kisebb hengerűrtartalommal tudják a motorok ugyanazt a teljesítményt nyújtani.

Forrás: testcar.hu
Feltöltő: norbit
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

OKOS
Nagyon helyes nagyobb teljesítmény nagyobb biztonsági kockázat.
A bonus-malus- nál viszont nagyobb csökkenés lenne az igazságos, mert aki balesetmentesen vezet az fizessen sokkal kevesebbet.

Ezenkívül én még bevezetném az átlag feletti üzemanyag-fogyasztás feletti adót is mint környezet szennyezési adót.
A hibridautóknak, illetve a környezetkímélő autóknak csökkenteném, vagy eltörölném az adóját.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.