Az elmúlt időszakban már tisztán látszik, hogy érdemes az on-line marketingre is jelentős összeget fordítani, ráadásul egyre több webáruházban érhetők el a termékek, melyek a vásárláson kívül számos kényelmi funkciót is nyújtanak (termékelírás, összehasonlítás). A webáruházaknál egy időben tendencia volt, hogy off-line módon (nyomtatott sajtó) reklámozták az on-line piacot, azonban már egy ideje elérhetők az elektronikus "budapesti piacok" is, ahol lehetőségünk van a különböző webáruházak árainak összehasonlítására.tovább
Forrás:
IT Pages
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás