2010. január 8-án logót és filozófiát váltott Párizsban a 200 éves márka. Az 1858 óta a cég arcát meghatározó oroszlán maradt, kettős fémhatású új arculata hirdeti a Peugeot megújulását a Motion & Emotion szlogen jegyében. Az átalakulás nem lesz olyan drasztikus, mint a márkatestvér Citroen esetében, a logó és az arculati jegyek változását építészeti és üzletpolitikai változások nem követik. Az első jármű, amely az új oroszlánt viseli majd, a 2010 tavaszán megjelenő RCZ lesz.
Forrás:
automenedzser.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás