4 nap, 10 ezer négyzetméter, több mint 30 ezer látogató, 7 fő téma, közel 50 millió forint értékű médiakampány. Ezek a számok jellemzik a TV2, a Hungexpo és a HG Media új, nagyszabású kiállítását és vásárát, amit 2013. szeptember 5. és 8. között rendeznek a Hungexpo területén. A Csupa Nő – Vásár és figyelem csak neked! elnevezésű tematikus programsorozat célja, hogy mindazt a figyelmet és törődést elérhetővé tegye a hölgyek számára, amely segítséget nyújt úrrá lenni a mindennapok nehézségein. A családok felhőtlen szórakozását pasi- és gyermekmegőrző is garantálja.
Forrás:
amdala.hu
Feltöltő: www.amdala.hu
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás