"Számold a boldogság buborékait" – felszólítással készültek óriásplakátok, állami megbízásból, közpénzen, hogy fiataljaink több magyar pezsgőt igyanak!
A kampány szerint, a magyar gyöngyöző borok és pezsgők, nem gyilkolják úgy a májat, mint a külföldről érkezők – legalábbis erre a következtetésre jutott a 444.hu, miután felfedezte azt az óriásplakátot, ami azt hirdeti: "Élvezd a magyar pezsgőket és gyöngyöző borokat, számold a boldogság buborékait!"
Szó szerint ez olvasható a a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának a leveléből: "A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szimbolizálja a 'Boldogság Buborékai' szlogen, amely köré a kampány szerveződik."
A Cink.hu véleménycikkében az extasy- és kristály termékekkel helyettesíti a be a AMC kampánylevelét, amely jól szimbolizálja, hogy az alkohol test- és tudatromboló hatásai épp olyan veszélyesek, mint a ma még illegális drogként a piacon lévő termékek. Ebben a cikkben citálja a Cink a KDNP-s retorikát, mi szerint ebben a kampányban egyáltalán nem lehet azt felfedezni.
A kampányhoz kapcsolódó játék, a mértéktelen fogyasztásra ösztönzi a fiatalokat: egy Facebook alkalmazáson keresztül tudnak versenyezni a fiatalok, számolni, hogy hány buborékot fogyasztottak el, selfieket készíthetnek és megmutathatják, hogy milyen boldogok az alkoholtól. A Boldogságbuborék hashtagekkel ellátott fotókból még egyet sem találni a megadott közösségi médiafelületeken.
34 hozzászólásarrow_drop_down_circle
youtu.be/tu-cWQ5po9M?t=5s
Bezzeg az alkoholizmus jó - segíti a családon belüli erőszakot, stb.
www.medicalonline.hu/cikk/tovabb_nott_a_szegenyseg
Nagy esz lehetett, aki ezt az oriasi baromsagot kitalalta...
Nem fogom sajnalni, ha a kitalalo csaladtagjat egy pezsgotol reszeg fiatalember uti el az autojaval... O hivta ki maga ellen a Sorsot...(nem en kivanom ezt, de ez lesz a kovetkezmeny)
A hazai borfogyasztás iránt soha nem látott méretű támogató marketinget folytat a hazai borászat. Nem is szólva a pálinkáról. Az alkohol mint tudatmódosító anyag most a habzó borral és a hazai pezsgővel kiegészül.Ha azt mondanák, hogy emberek! az orosz embargó miatt itthon marad 10 millió palack pezsgő, nagyker áron értékesítjük, érezze mindenki hazafias kötelességének az elfogyasztását, biztos hogy vennék néhány félszáraz talizmánt. De akkor mondják ezt !
A következő lépés a reggeli féldecire buzdító reklám lesz, mert oldja a gátlásokat, bátrabban balhézol az iskolában, a munkahelyen. Kész őrület.
Kérlek, segítsetek!
Megkértem én szandokant, hogy reagáljon a hozzászólásomra?
Ugye, hogy nem?
Tehát jogában áll hallgatni!
szeretnék itt maradni, tedd meg azt a szívességet, hogy nem fosztasz meg ettől! Köszönöm.
amikor a miniszterelnök ÚR fogdokijának nem nyomtak a zsebébe paraszolvenciaként pár
millácskát turizmus fejlesztés címén.
atlatszo.hu/2014/04/08/harommilliard-forinthoz-kozelitenek-orban-fogorvosanak-allami-tamogatasai/
millió, milliárd, csillió...sajnos a létminimum alatt élők száma sem kevés.:(
(GYk: reklámember: aki reklámok alapján vásáról, elhiszi a benne elhangzottakat és így van mindennel amit a tv-ben hall - az csak igaz lehet.Gondolkodni nem szokott. Szófogadó és mindig hű az épp aktuális hatalomhoz. Ha véletlenül még pártfanatikus is akkor persze ellenzékben mindent elkövet a hatalmon lévők megbuktatásáért-pl tv-székház ostrom, egyéb utcai zavargások. )
Új hozzászólás