Tarlós István a Privátbankárnak adott interjút, ebben beszél többek között a dugódíj bevezetéséről is.

Arra a kérdésre, hogy dugódíjban gondolkodik-e, azt felelte: "A dugódíj a 4-es metró uniós támogatásának alapfeltétele volt. Nem lehet már nem bevezetni, mert akkor az Unió visszakéri a 180 milliárdos támogatást. Egyébként alapjában nem ördögtől való gondolat, ha megvannak a feltételei. Egy hallgatólagos 2016-os határidőt kikuncsorogtunk az Uniónál."

Tehát Tarlós szerint, hacsak az ellenzéknek nincs a stelázsiban 180 milliárd forint, 2016-ban bevezetik a fővárosban a dugódíjat.

A 3-as metróról az a véleménye, hogy azért lesz felújítás a szerelvények esetében, mert ez hozzávetőleg 35 milliárd forinttal olcsóbb, mint az új szerelvények beszerzése. Pontos számot persze nem lehet mondani, különösen azért, mert nyílt közbeszerzésekről beszélünk. Az infrastruktúrát is fel kell újítani, hiszen 1976 óta senki nem nyúlt hozzá, és ha ehhez még hozzávesszük, hogy nem tudjuk, honnan lesz utóbbira pénz, miközben az egész beruházás 200 milliárd forintba kerül, talán ezt is fel kellett volna mérni, amikor a 4-es metrót elindították. Talán érdemesebb lett volna a 3-as metrót felújítani, ez szállítja a legtöbb utast, a MÁV-ot is ideértve. Vagy talán érdemesebb lett volna a BKV teljes elhasználódott járműparkját kicserélni, nem pedig eladósítani a várost azért, hogy elkezdjék a 4-es metrót – olvasható a Privátbankar.hu oldalon.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Hellcat
Választások előtt ilyent nyilatkozni :D

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.