Ez semmi, olyan csatornafedelet egész Gecisztánban nem tud mutatni senki, amelyik szintben van az aszfalttal !
Bezzeg Ausztriában azt sem veszed észre, ha áthaladtál a vasúti átjáróban !
@verőce21: Komoly a dolog, labancéknál ismét újra szerkesztetik a csatorna peremét, ha fedővel együtt magasabb, vagy alacsonyabb, mint az aszfalt szintje !
Egyik évben átmotoroztam Ausztriába, majd onnét Szlovéniába, s az osztrák határtól 2 Km-re egy felüljárót javított 3 ( írd és mond: három ! ) ember, de ők hárman valami 5-6 féle gépet kezeltek. Ez volt délelőtt, félpályás lezárás. Délután ugyanazon az úton vissza Ausztriába - kész volt a felüljáró !
Ez Gecisztánban sci-fi kategória ! Ja és nem puszta festésről volt szó !
@Toby: (21:19) Ezt bizonyítom én is. 4,5 évig dolgoztam Ausztriában, főleg útépítéseket, és csatornázást terveztünk még a 15 éves osztrák infrastruktúra fejlesztési programban.
Na ez az útépítő cég is Orbán választási plakátjainak ragasztásáért nyerte el a pályázatot, (vagy tévedésből másik cégnek adta a munkát a köteles Laci), hogy ilyen alternatívra sikeredett a mű!
Szlovéniában az autópálya befejezésekor - még átadás előtt - az illetékes főhatósági emberke és még pár hasonló beosztású okoska, valamint a projekt levezénylője beültek a szolgálati autókáikba és végighajtattak a pályán, miközben a lehajtható asztalkán ott gőzölgött a finom, forró kávé - de nem ittak belőle az út elején !
Ahol menetközben meglottyant a csészében a kávécska, vagy ki is "esett" belőle pár csepp, azon a szakaszon újra építtették a burkolatot !
( Igaz - nem igaz, hallomásból közlöm )
11 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Bezzeg Ausztriában azt sem veszed észre, ha áthaladtál a vasúti átjáróban !
@Toby: (21:06) Hacsak nem jön éppen a vonat.
Egyik évben átmotoroztam Ausztriába, majd onnét Szlovéniába, s az osztrák határtól 2 Km-re egy felüljárót javított 3 ( írd és mond: három ! ) ember, de ők hárman valami 5-6 féle gépet kezeltek. Ez volt délelőtt, félpályás lezárás. Délután ugyanazon az úton vissza Ausztriába - kész volt a felüljáró !
Ez Gecisztánban sci-fi kategória ! Ja és nem puszta festésről volt szó !
a járdaépítők pontosan követték a szakrajzot...a műszaki ellenőr lemérte, aláírta, pakol, hazamegy.
hol a probléma?
Szlovéniában az autópálya befejezésekor - még átadás előtt - az illetékes főhatósági emberke és még pár hasonló beosztású okoska, valamint a projekt levezénylője beültek a szolgálati autókáikba és végighajtattak a pályán, miközben a lehajtható asztalkán ott gőzölgött a finom, forró kávé - de nem ittak belőle az út elején !
Ahol menetközben meglottyant a csészében a kávécska, vagy ki is "esett" belőle pár csepp, azon a szakaszon újra építtették a burkolatot !
( Igaz - nem igaz, hallomásból közlöm )
Új hozzászólás