A mai kor HR szlogene, hogy a szervezet sikere a humán tőkén alapszik. A kereskedelmi televíziók esetében azonban kérdéses, hogy beszélhetünk-e tudatos utódlástervezésről. Vajon mi a TV2 HR stratégiája: megőrizni a kulcsembereket, vagy lecserélni, frissíteni a csapatot?Erről kérdezte a HR Portal a TV2 szervezetfejlesztési igazgatóját. Bedő Beatrix kihangsúlyozta: a kereskedelmi csatornák közötti csata nem befolyásolja a személyzeti állományt.
Forrás:
hrportal.hu
Feltöltő: tumpara
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Az elmúlt hónapban több munkatársuktól is „megszabadult”, több műsort is „pihenőágra” tett a csatorna és ezek után még ők akarják tanítani milyen is az igazi média?
100 hallgató fizeti nekik a borsós tandíjat amiért ők szaladgálhatnak, telefonálgathatnak, kubikoskodhatnak a riportereknek, az operatőröknek, vagy a műsorvezetőknek mondván csak így tanulhatják meg milyen is ez a szakma.
Én is ezt csináltam, 1,5 évig munka mellett jártam be az M1 Híradóba, majd a Magyar Hírlaphoz hogy ingyen dolgozzam. Szerencsére szorgalmamnak, kitartásomnak meg is lett a jutalma. De nekem ezzel csak a segítségemmel, a munkámmal, a lojalitásommal, és a kitartásommal kellett fizetnem nekik. Mint ahogy eddig ez megszokott is volt a médiában.
Most abból akar pénzt szerezni egy kereskedelmi csatorna, hogy a sok média éhes diák, akik egyszer szeretnének képernyőre kerülni bekapva a mézesmadzagot jelentkezik az „akadémiájukba”.
Csak sok szerencsét tudok kívánni nekik. Szükségük is lesz rá!