A nemzeti fejlesztési miniszter módosította a díjfizetés ellenében használható autópályákról, autóutakról és főutakról szóló korábbi rendeletet.

Nem kell díjat fizetni mostantól az M43-as autópályának a makói csomópont és az országhatár közötti szakaszán, továbbá az M60-as autópályának a Pécs délnyugati elkerülő szakaszán az 58. számú valamint az 5826. számú utak között.

A rendelet szerint az M86-os autóút, valamint az M85-ös autóút és az M9-es autópálya viszont a jövő év január elsejével lekerül a nem fizetős listáról.

22 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Fradigege
M86-os is fizetős lesz. Hende Csabika bukik, mint Rottenbiller. Kiesett a prixisből a sorozatos repülő bakik miatt így c vágányra került don vittóriónál.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Fradigege
M86-os is fizetős lesz. Hende Csabika bukik, mint Rottenbiller. Kiesett a prixisből a sorozatos repülő bakik miatt így c vágányra került don vittóriónál.
Toby
@Fradigege: Remélem hendét a földbe döngölik a "magyar emberek" ezért a húzásért , de főleg a hazudozásért !
Vizual
Valamiből kimaradtam ? Mit nem tudok ?
Jankó123
ASZTAQRVA!
M9-es autópálya? Na ne röhögtessenek már!
Még autóútnak is igen csak halovány!
Jelenleg még csak egy nagyon rövid (20,6 km) szakasz készült el, és az sem teljes kiépítettségben, hanem 2x1 sávos autóútként épült még 2001-2002-ben.

-Az eltelt 13 évben csak a kutyák vizelték körbe, nyilván attól lett autópálya.
papa.49
@Jankó123: Még ,,autó útnak se nevezhető, hiszen a 51 út új szakasza, amelyik lekerült a gáttetejéről szélesebb, és sokkalta jobb minőségű...
lópicigáspár
Itt is be kellene vezetni a román modellt. 8000 ft egy évre és mindenki mehet amerre akar.
kkalman
"M60-as autópályának a Pécs délnyugati elkerülő szakaszán az 58. számú valamint az 5826. számú utak között."
Értem, hát hogyne érteném. Köszönjük "kedves" fid€$$, hogy egy, még a tervasztalon sem létező autópályán nem kell úthasználati díjat fizetni!
M9-es "autópálya: út a semmiből, sehová. Szintén köszönet, csak itt meg a fizetési "lehetőségért".
papa.49
@kkalman: A 6 főút, és az 51 főút között, keskeny két kamion nehezen fér el szemben, ráadásul nincsenek előkészítve a bővítések lehetőségei, se a hídnál, se az úton, magyarul úgy xar ahogy van...
Jankó123
@papa.49: Az is csak azért épült meg akkoriban, mert egyvalaki apukájának hirtelen valahogy derült égből ott termett a kőbányája és az ott kitermelt dolomit nagyon elburjánzott, mert még nem volt piaca.
De a zállam kisegítette!
:-)))
papa.49
@Jankó123: Ha emlékszel rá előtte való években tették taccsra a Zarándok Jánost aki a Dunai Vasműbe szállította a követ, mikor a vasmű leállt nem volt hová vinni hát gyorsan kellett egy nyúlfarknyi valami ahová eltudták adni...))))
Jankó123
@papa.49: Bizony, emlékszem! Erre céloztam finoman.
Úgy veszem észre, hogy Te sem felejtesz!
:-)))
papa.49
@Jankó123: Sajnos nem tudom elfelejteni, mert én jártam hozzájuk az új targoncái szervizelésére, és az utolsó alkalommal - mikor már áram se volt a telephelyen - elég sokáig beszélgettünk, akkor kérte hogy többet ne menjek mert el kell adnia mindent, telephelyet, gépeket stb...
Jankó123
@papa.49: Aha! Szóval, közelről láttad az ottani történéseket. Biztos nem volt neked könnyű azt az időt átélni.
Nekem meg csak az újságok, az internet és a pletykák maradnak.
:-)))
papa.49
@Jankó123: Tudod egy jól működő vállalkozás alól húzták ki a megélhetést jelentő megrendelést, egyik napról a másikra, ha jól emlékszem egyik nap megerősítették a vasműben hogy él a szerződés, másnap meg felmondták, oszt. jónapot...
Ilyen görénymódon csak a fütyisz tudott, tud eljárni...
Ugyanakkor én bejártam a vasműbe is mert ott is voltak új gépek, így nagyon sok olyan dolgot is megtudtam amit csak az ott dolgozók tudhattak...
Jankó123
@papa.49: Őszintén sajnálom, hogy így alakult!
Szerencsére megtanultunk túlélni!
papa.49
@Jankó123: Igen, csak kicsit későn tanultuk meg a leckét, a saját kárunkon...
Ha csak ez az egyetlen cég lett volna az is sok lenne, de az országban több száz olyan céget ismerek ahol keserűen le kellett húzniuk a redőnyt...A foglalkozásomnál fogva főként nagyobb cégek voltak a mi megrendelőink között így mikor azok egy része tönkrement a mi cégünk is kicsit padlózott, na én akkor jöttem nyugdíjba...
kkalman
@papa.49: ma, 07:58 Tudom, jártam arra párszor. A bajai, vagy a földvári híd és a kapcsolódó út jobb ilyen szempontból, mint az M9 és a hídja. A bajai különösen, mióta kibővítették, és külön választották a vasutat a közúttól.
hetöndöe
Ezt miért nem nyomatják óriásplakátokon?
Agyarország jobban teljesít!:-)))
hetöndöe
Fletó anno megépítette,a szarháziak meg adót szednek utána?
Tényleg ennyire hülyék a fitymaszos szavazók?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.