Amíg lesz idehaza magyar autóbuszgyártás, addig örökké kérdés marad, hogy ki, vagy kik tehetők felelőssé az Ikarus tönkretételéért. Néha az az érzésem, ez gyakran jobban foglalkoztatja az embereket, mint az a hihetetlen szakmai munka, amit a néhai Ikarusból elbocsájtott szakemberek tettek az elmúlt 10-15 évben a magyar buszgyártás újjáélesztése, illetve életben tartása érdekében. A nagynevű magyar buszgyártó "tönkretételéért" manapság divatos lett egyetlen embert felelőssé tenni. Ez a személy lett az, akinek a nevét egyesek már nem szívesen veszik a szájukra. Valóban mindenért Széles Gábor lett volna felelős? Valóban csak ő okolható az Ikarus csődjéért?
Forrás:
vezess.hu
Feltöltő: Pálinkafőző Rézüst
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Csak annyit kellett volna csinálni hogy eladjuk a Volvónak és még ma is ontaná a buszokat és lenne munkahely és tisztességes fizetés mint az Audiban.
Aztán most meg rázzuk a rongyot hogy Magyarország jobban teljesít, (az is ostoba aki elhiszi) és szarakodunk a csuti kisvasúttal hogy meddig lesz meghosszabbítva. Komolyan mondom hogy vicc ez az ország, egy szánalmas ganédomb.
Tudom kik vannak a háttérben, de nincs értelme már ezen rágódni.
www.youtube.com/watch?v=1uLPCnK7YCQ
Új hozzászólás