Marci, Alexa és Fanni tanulási nehézségekkel küzdenek, az új oktatási törvény értelmében egyikük sem kaphatna felmentést, éppen úgy kellene értékelni őket, mint a nehézségekkel nem küzdő gyerekeket. Pedig nehezen értelmezik a szövegeket, rosszul olvasnak, nem tudnak helyesen írni, vagy számolni, és azt mondják, ha nincs felmentésük, egészen biztosan nem jutnak el az érettségiig.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2016/08/rahel.jpg
Az ellopott milliárdokat talán vissza lehet szerezni, de ezt a rombolást visszafordítani aligha.
Nem elég tehát, hogy a kormány 2010 óta tapossa, rúgja, sorvasztja a gyógypedagógusképzést, most szakemberhiányra hivatkozva viszi keresztül ezt az istentelenül aljas módosítást, miközben kétezer gyógypedagógus hiányzik a rendszerből.Tehát az van, hogy ezeknek a teljesen átlagos képességű/kimondottan tehetséges gyerekeknek komoly nehézséget okoz az olvasás, az írás, a számolás. Nem azért, mert lusták, hanem mert az
agyuk máshogyan működik. Lehet, hogy egy diszkalkuliás gyermek hihetetlenül tehetséges
műbútorasztalos, operatőr, színművész, jogász vagy fodrász lehetne, de soha nem lesz. Mert meg fog bukni matekból újra és újra, soha az életben nem jut túl a nyolc általánoson, már ha azt el tudja egyáltalán végezni. Ha nem, akkor 16 éves korban kihullik a rendszerből és remek közmunkás lesz. Több tízezer gyermek boldogulási esélyeit feszíti keresztre a dilettantizmus és a gyarló, pillanatnyi érdekek mentén alakított oktatáspolitika.
Minél agy mosottabbak az emberek, annál biztosabb a hatalomba maradásuk. Vakok közt félszemű a király!