A fideszes megszállás alatt álló magyar államból pénzt szivattyúzó gazdasági ágazatok között kiemelt szerepe van a kommunikációs iparnak (nevezhetjük egyszerűbben propagandának). A Fidesz-kommunikáció szerves részeként működő médiacégek 2016-os teljesítményét már átnéztük, akárcsak a legnagyobb pénzek kilapátolására alkalmas építőipari vállalatokat, most lássuk az igazi háttéremberek terepét: a főleg állami és állami céges megbízásokból élő kommunikációs tanácsadókat és a politikai elemzőket. (Azért csak „főleg” állami, mert ezek az emberek/cégek kapnak olyan megbízásokat is, amelyeket legalább részben piacinak tekinthetünk. Más kérdés, hogy általában piaci megbízók is azért fordulnak hozzájuk, mert úgy gondolják, hogy a közvetlen politikai kapcsolatokkal rendelkező háttérembereken keresztül kedvezőbb pozícióba juthatnak egyik vagy másik ügyükben.) A tavalyi migránsellenes, majd az idei Brüsszel/Soros/akármi-ellenes állami kampányok levezénylői, Kuna Tibor (Young and Partner,...

Forrás: 444.hu
Feltöltő: Cefi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Equus
ezek a férgek a demokrácia vadhajtásai... de van metszőolló

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.