A HR rákényszerült arra, hogy újraértelmezze önmagát. A fókusz a munkafolyamatokról a munkavállalóra helyeződött át. Egy vállalatnak hasonlóan kell hozzáállnia a munkavállalóhoz, mint egy ügyfélhez, hiszen lényegében „ugyanazt” várja tőle: legyen lojális és elkötelezett. A HR mostanra már élménycsomagot gondoz, karrierélményt tervez, annak érdekében, hogy be tudja vonzani, képes legyen motiválni és hosszú távon megtartani a munkatársakat.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.