A BKK körül napok óta dagad a botrány, most a vállalat egykori vezetője is megszólalt.
Vitézy Dávid Facebook posztjában azt írja,
Hétfő reggel 9 óra múlt. Az előbb próbáltam volna használni, de a BKK honlapján a menetrendi oldal, azaz a járatok menetrendjei, illetve a járatok zavarairól hírt adó BKK Info tájékoztató rendszer 3 napja nem működik. Ezek a legalapvetőbb utastájékoztatási funkciók azon a weboldalon.
Vitézy szerint ilyen az elmúlt 10 évben egyszer se történt, hasonló mértékű leállásra sem emlékszik.
Hozzátette,
A címlapot beborító sajtóközlemények rovatot ugyan megjavították, de mintha azon túl az érdemi forgalmi oldalakra nem jutott volna figyelem – ezért jobbító szándékkal jelzem: elég jó lenne a naponta tízezrek által használt menetrendi oldalakat is megjavítani. Az, hogy az online bérlet funkció is újból leállt, ehhez képest lényegtelen tétel – nem nagyon tudok elképzelni olyan utast, aki azt a rendszert még jó szívvel használná...
Én tegnap nem csak a Bkk oldalán nem találtam a menetrendet, hanem még a Bkv-n és a MÁV-on sem!
Két hete még mind a három hozta a HÉV menetrend módosulásokat!!!
Nem csípem Vitézyt - talán Orbán "rokonsága" és az anyja miatt -, de az ő vezetése alatt ez az egész balhé nem történhetett volna meg!
Főleg olyan távolit, mint ők.
Nem is védte meg Tarlóssal szemben!
Az viszont lehet, hogy Tarlós csak a "rokont" nevezte ki, nem a szakembert!