Percekkel lassabb a budapesti Nagykörúton járó villamos, a Combino, mint a menetrendben vállalt 29 perc, mert a villamospálya olyan rossz állapotban van, hogy muszáj bizonyos szakaszokon lassabban járnia.
Az Index írta meg, hogy korábban próbálták a közlekedési lámpákat is a villamosokhoz hangolni, hogy ezzel is gyorsítsák a haladást, de a villamosok a sebességcsökkentés miatt lekésték a zöldet, így ez nem működött, így most a gépkocsiforgalomhoz hangolják a lámpákat.
Fotó: Vitézy Dávid/Facebook/Forbes
A 8 km-es pályán 24 helyen él sebességkorlátozás. A nagyobb menetidőt a fordulóknál a pihenőidőből csípi le a BKV. A pályafelújítás nem megy olyan gyorsan, közbeszerzéseket kell kiírni. Egyelőre még nem marad ki járat, nincs nagyobb zsúfoltság, de hamarosan ez is bekövetkezhet. Vitézy Dávid, a BKK volt vezérigazgatója a problémával foglalkozó cikket így osztotta meg a Facebookon:
11 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Most nagyhirtelen csak a Louxemburgi villamost említeném...ott miért nem fordul elő ilyen skandalum? he?
...ha már annyira szégyelljük, hogy balkáni országnak tart minket néhány nagyarcú mocskos gyarmatosító unijós ország, akkor mi miért nem tudunk olyan pályát készíteni mint Louxemburg, vagy Belgium?
A. Ne jarjon a villamos.
B. Tartsuk karban a sineket.
Néztem a villamos pályát! Hát? Néhány helyen nagyobb a gödör, mint az úttest! A sínek alatt is. Biztos van rá más kifejezés, de az már a tervezők dolga, hogy megoldják. Mert honnan lesz gödör? Valami kimaradt. Valamikor. Gondolom.
Új hozzászólás