A jelenlegi főpolgármesternek régóta a bögyében van a Budapesti Közlekedési Központ. Ha ősszel is Tarlós István nyer, akkor be is zárja. 

A pénteki lapszámban megjelent interjúban a politikus azt mondta, hogy az elektronikus jegyrendszer finanszírozásának sikerétől is függ a közlekedési központ sorsa.

"Amennyiben nem fog szerződéssel a BKK-hoz kötődni az új jegyrendszer, akkor nagyon nagy eséllyel megszüntetjük a közlekedési központot. A közeljövőben mindenképpen eldől a BKK sorsa" 

Az elektronikus jegyrendszerről szólva közölte, hogy két különböző szerződés van. A főváros egy támogatási keretszerződést kötött az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bankkal; ez most is él, pénzügyi következményei nincsenek.

A másik megállapodást – amelyet többször módosítottak – a BKK kötötte önállóan, kétoldalúan a kivitelezővel. Ezt a szerződést a városvezetés, a közgyűlés nem látta. Ez az, amelyet a közlekedési központ felmondott, amely miatt valószínűleg évekig polgári perben áll majd a kivitelezővel – jelentette ki Tarlós István.

A fővárosnak azonban az a legfontosabb, hogy most már biztos: rá tudnak kapcsolódni az integrált állami elektronikus jegyrendszerre – tette hozzá.

Azt mondta, hogy a MÁV-val, a Volánnal közös, korszerű elektronikus jegyrendszert alakítanak ki 2020 végéig, amely mind a budapestieknek, mind a vidékieknek előnyös.

Tarlós: ha nyer, megszünteti a BKK-t

Fotó: MTI

Tarlós István az interjúban kijelentette, hogy már nem karriert épít, hanem problémákat akar megoldani. Hozzátette: ha azonban elvállalta az újabb indulást a főpolgármesteri tisztségért, akkor persze nyerni szeretne.

Úgy vélekedett, hogy előválasztás címén csupán bátorságfejlesztő gyakorlatot tartott az MSZP és a Párbeszéd. "Akárhogy is szépítik a dolgot, a budapesti választók mindössze 2,4 százaléka vett részt" a voksoláson – mondta, jelezve, hogy ennek megfelelő jelentőséget tulajdonít a szavazásnak. Tarlós István szerint az ellenzék gyermeteg ígéretekkel kampányol.

Tarlós István a Magyar Nemzetnek arról is beszélt: a budapestiek észrevételei és épeszű mérlegelés, több szempont figyelembevétele alapján hozta meg azt a döntést, hogy idén nem lesz Red Bull Air Race a belvárosi Duna-szakasz felett. A zajszennyezés és a forgalomkorlátozás egy hónapon át okoz kellemetlenségeket – jegyezte meg.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

justhpeter
Ki nem @arja le mit akar Tarlós. Ő csak Orbán bábja.
Eladott Ország
A probléma ott van, hogy a BKV nem érdekelt abban, hogy bármilyen belső folyamatot fejlesszen, költséget csökkentsen, vagy minőséget szolgáltasson, mert állambácsi így is, úgy is kifizeti. Érdekes módon, amint a megrendelést nem az állambácsi végezte a végtelen zsebekkel, hanem egy külső fél, ami betartatta a szerződésben foglaltakat, és kőkeményen kötbérezett, egyből összekapták magukat. Ráadásul a BKK-nak nem feladata a tömegközlekedés szervezése, mert ők alapvetően üzemeltetői feladatot látnak el. Tehát ezekre mind-mind szükség van egy külső fél által, arról lehet vitatkozni, hogy ez egy külső cég, vagy egy fővárosi főosztály feladata. Nem baj,majd jön másik. ( Eötvös Cirkusz )
uploads.disquscdn.com/images/4082b431f9b86c9a84f3bd5bd31eaba1e215710008e00565a8e1adeeb95f1e70.jpg?w=600&h=862
papa.49
Ha a baloldal győz még a bolondistók is meg lesz szüntetve )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eladott Ország
@papa.49: Tarlósnál, akinek "Orbán szava többet ér, mint bármilyen papír." Hol van ahol a főnök szava többet ér mint a papír? Várjunk, hadd gondolkoztam... Jaaa, megvan! A maffiában. Az, hogy Tarlós nem tudott arról hogy mi zajlik körülötte, és szétlopták a közpénzmiliárdokat, kivéve segge alól a széket, aki autonóm önálló gondolatokkal nem rendelkezett,
- parancsra tettem - nem mentesíti a hűtlen kezelés vádjától.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.