Két szakértővel beszéltünk, mindkettő mást mond arról, hogy kerülhetett egy mémmé vált fotó párja a kormány legújabb plakátjaira. Rogán Antal hallgat, ahogy a kampányt minden bizonnyal készítő ügynökség sem reagált megkeresésünkre. A Fidesz nem most először operál külföldi fotóval. A boldog francia kisfiúra emlékeznek még? Vele kezdődött el a jövő 2002-ben.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
A ,,fiúk,, ENNYIRE KÉPESEK ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Commenter
Miért egy világhírű mémmel reklámozzák az ideális családmodellt, amikor a mém éppen a gondolatbeli megcsalásról szól? Nem tudtak fidelitasos, ficsakos modelleket találni?
CsipkeRózsa
A nagycsaládosok egyesülete most nem indít reklámhadjáratot, mint a Gyurcsány kormány idejében, az "öregedő feleségek" vicc miatt? Persze, közpénzből, amit az akkori kormánytól kaptak.
papa.49
A ,,fiúk,, ENNYIRE KÉPESEK ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
CsipkeRózsa
@Commenter: Egyszerűbb a plakátmásolás. Csináltak már ilyet.
Commenter
@papa.49: ezért a jogdíjat is az adófizetők állták. Hazug kampány, hazug emberektől, életszerűtlen modellekkel.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.