"Sajnálkozásunkat fejezzük ki amiatt, hogy 2018. március 14. napján megjelent „Zavart állapotban kampányol Gyurcsány (szavazás)” című cikkünkkel valótlanul híreszteltük, hogy Gyurcsány Ferenc részegen tartott sajtótájékoztatót, a jogsértésért Gyurcsány Ferenctől bocsánatot kérünk" - jelent meg a napokban helyreigazítás a zaol.hu-n. Csakhogy a Mészáros-birodalomhoz, illetve a KESMA-hoz tartozó Zala megyei portál az Origótól vette át "az értesülést", így vélhetően Orbán Viktorék teljes sajtójának sajnálkoznia kell Gyurcsány Ferenc lejáratása miatt.

(Forrás: alfahir.hu, Északi által)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok