A lehető legmagasabb árat szabta az Orbán-kormány az április 1. óta kapható egynapos autópálya matricára. Az uniós szabályok szerint ezek ára az éves matricáénak legfeljebb 9 százaléka lehet. A régiós összehasonlításban is extra drága, 5150 forintos matrica ráadásul nem a megváltástól huszonnégy óráig érvényes, hanem kizárólag azon a naptári napon használható, amikor megvásárolták. Mindezek miatt vélhetően nem sok magyar autós él majd a lehetőséggel, különösképpen azért, mert a tíznapos engedély csupán 1250 forinttal drágább.
Forrás:
nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
egyértelmű kormányzat célja a nagyon magas díjszabással
Ahogy mondani szokás sem a Mészáros Lőrinc, sem pedig Szijj László nem arról híres, hogy ne csavarna ki az utolsó cseppet is „felkínálkozó lehetőségekből”. Majdnem az írtam, hogy nem restek lehajolni a fillérekért, de belegondoltam. Nem, ők nem, a lehajlás (a hajlongásról ne beszéljünk), sokkal inkább a lehetőségek emberei! =))
Mégis azt kell mondjam, hogy nem, vagy nem csak ez a bő ezres az oka annak, hogy: „A lehető legmagasabb árat szabta az Orbán-kormány az április 1. óta kapható egynapos autópálya matricára.”.
Ennek ékes bizonysága az a tény, hogy: „nem a megváltástól huszonnégy óráig érvényes, hanem kizárólag azon a naptári napon használható, amikor megvásárolták.”!