A spanyol első osztályú labdarúgó-bajnokság, a La Liga – népszerűbb nevén a Primera División – bejelentette kedden, hogy történelmi jelentőségű megállapodást kötött: az indiai szubkontinens országaiba a következő három idényben a Facebook közvetítheti a bajnokság meccseit.

Alfredo Bermejo, a La Liga digitális stratégiáért felelős igazgatója a Reutersnak úgy nyilatkozott:

az utóbbi két évben az volt az egyik céljuk, hogy a lehető legnagyobb közönség tudja nézni a mérkőzéseket, ezért ingyenes platformokkal is megállapodtak. A Facebookot például csak Indiában 270 millió ember használja

– jelezte.

A Facebook élőben már focit is közvetíthet

A mostani megállapodás szerint Afganisztánban, Bangladesben, Bhutánban, Indiában, a Maldív-szigeteken, Nepálban, Pakisztánban és Srí Lankán a Facebook kapta meg a La Liga meccseinek közvetítési jogát a Sony Pictures Network helyett.

Egyik fél sem árulta el a szerződés összegét, de a Sony állítólag 32 millió dollárt fizetett a közvetítés jogáért 2014 és 2018 között.

A technológiai cégek egyre jobban érdeklődnek a sportközvetítések iránt, hogy megtartsák piacaikat a fiatalabbak körében. Ez év elején például az Amazon arra nyerte el a jogot, hogy 2019-től minden idényben az angol Premier League húsz meccsét közvetítse Nagy-Britanniában.

(MTI)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

KisGenyo2
De mi van, ha bevillan egy csöcs, amit nem tudnak kisatírozni? Mondjuk, ha egy femenes befut a pályára!
XD
Mi lesz, ha gyermekek tízmillióit teszik ki a pornográf szennynek!
XD

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél